9 Okt - Nu regnar de.

 
Kom nyss hem.
Usch de började regna när jag skulle cykla.
 
Idag känner jag bara för o ligga i soffan, men har lovat Petra att komma när jag gått med vovvarna.
När Nicko slutar, så tar han med mig hem på vägen.
 
Imorse blev det lite  benträning.
Hade mina sviiincoola nya brallor på mig.
 
Idag klarade jag 55 kg på knäböj. Blir bättre o bättre!!
 
Va så sugen på o göra en övning, dock hittade jag inte stepbräda  . . . så jag fick hoppa över den övningen.
Så jag hoppas skiten finns där nästa gång, annars blir jag fan arg!
 
Vatt i väg ett ärrende nu på eftermiddagen.
Sen stack jag bort om till mormor & morfar.
Arne & Asta va där. Så vi snackade, fikade o lite sånt.
 
Skriver lite senare . . nu e jag trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0