Fullt upp

Klorna ska filas lite då & då.
Idag var den dagen.
 
Belöning ? ooh ja . . kyckling blev det idag.
 
Vi har satt ihopa en del utav skänken nu ikväll.
 
Två nyfikna hundar. . .
 
Som snabbt blev trötta . . .
 
En del skruvar mm
 
Nyfiken i en strut.
 
Som sagt, vi gav upp.
SItter o ser lite tv.
 
Borde sova, klockan ringer 4.3o i morgon igen.
 
Men innan vi ska sova, ska vi äta ett par st pannkakor.
 
Jag har helt glömt o läsa folks bloggar ett tag . . har rent tappat bort o göra de.
Så ni som har ngt o berätta, skriv o berätta de till mig hahahah.
 
Nä nu ska jag kolla på Hela Sverige Bakar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ush jag hatar verkligen att sätta ihop möbler. Men man fick aldrig se de färdiga resultatet :)

2013-10-19 @ 22:15:11
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0