15 Sep - Dyraste maten vi ätit.

 
Idag jobbade Nicko, 05 - 12.30.
 
Jag handlade resten av grejorna till maten under dagen.
Sen stack jag till Bondens marknad, Drottningtorget.
 
När Nicko slutade, stack vi till Mobilia.
 
Vi skulle ha vin + en gryta.
Blev den blå La Creuset.
Otroligt dyr för fan.
 
Vi skojade lite om maten, att de va den dyraste mat vi köpt o gjort själv ahahha.
Kalvsteken var ju inte så billig, sen köpte vi en termometer, sen grytan.

 
Men ack så gott.
 
Nickos träningsgrejor fylls på . . . Tur vi har många skåp i köket.
 
Denna söndagsmorgon spenderade vi på gymmet.
Han tränade, jag gick på bandet.
70 min gick jag, 700 kalorier. Så nöjd jag är!!
 
Blev en sväng till Maxi ikväll. Sen blev det mat.
Hemmagjorda hamburgare och pommes.
 
Dagens tiggare.
 
Mamma kom hit en sväng idag.
Hon hade med sig lite saker för jag passat deras blommor o post.
 
En stor burk med hårda goda karameller.
 
En påse med smultrontuuuuder.
Fick även en sak till, kommer visa den i morgon =)
 
Pusskalas.
 
Här har vi en till tiggeröv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0