16 Sep - Fettförbränning & vadträning.

Morgonen började med 55 min på bandet för min del.Sedan tränade vi vaderna ihopa.

I eftermiddags kom Petra, Anton o Linus.Petra behövde låna datan. Sen åt vi ihopa.Kycklingcurrybanangryta o ris hahah.
Anton fick en fiskgratäng.
Jag tvättade mellan 14 - 17. Skönt att allt blev klart idag.Allt är även på plats igen =)
Va uppe hos mamma & pappa en sväng, snackade lite skit.Fick en söt glasburk av mamma, där jag stoppade mina söta smultronkarameller i.
Tänkte visa min söta ängel jag fick av mamma & pappa igår.

Den burken bakom, där som är röda karameller . . de va den burken jag fick idag.
Det blev Wallenbergare med rödvinssås till mat, ett stort glas vatten till de.

Och ett avsnitt Gustafsson.



Glömt o visa allt vad Nicko beställt till mig på OnePiece. 10 par leggings & 4 par skort 
Nä nu ska jag släcka ner, lägga mig i soffan o se Kjelles matresa o kanske tom slumra till.Är lite trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0