19 Sep - Bilder från i går & idag.

God kväll.
 
Ligger här i soffan o mår som om jag e bakfull, dvs att jag mår mycket illa.
 
Tänkte passa på o lägga upp lite kort.
 
I går va Anton här.
Vi cyklade till Ica o handlade, sen gick vi ut med vovvarna.
Medan jag lagade mat, så kollade han på tv.

Sen kom pappa.

Vi åt ihopa eftersom mamma slutade senare.
Blev kyckling & kalkon, kokt potatis med vitvinssås och kokta grönsaker.
 
Lite senare gick vi alla hem till mormor o morfar, morfar fyllde ju 81 år.
Lämnade en liten present.
 
O gissa om dom blev glada när alla kom =)
 
Alla var längre än mormor, förutom Linus ahha.
 
I morse blev det ett redigt benpass.
 
 
 
 
 
Sen blev de fan en färdigrätt, orkade inte laga mat när jag mådde dåligt.
Ser ni snyltaren ? haha . . .

Vi har legat i soffan precis hela dagen & kommer ligga här resten av kvällen med.
Hoppas jag mår bättre i mor, för jag hatar att må illa.
 
 
Just nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0