26 Sep - Sjuk, lite bilder & ny vaxduk

Jag ligger här i soffan o surfar lite.
Mått dåligt ett par dagar.
Känns bättre idag, kanske för jag mest legat på soffan !?
Jaja . . .
 
Var på Mobilia med mormor & morfar i början av veckan.
Mormor kan man locka till det mesta, därav bilden :P
 
En som njuter av att få vara ute i höstsolen o kolla på hundar i parken.
 
 
Typiskt, han blunade precis när jag tog bilden.
 
Spanar på hundar i parken.
 
Haha . . . kunde inte låta bli o ta kortet.
 
Massa soffhäng nu när jag mår dåligt.
 
Men de har tvättats.
Då med tvätthjälp.
 
Det är redan mörkt om kvällarna när jag går sista rundan.
Så Lakritz fick ett lyshalsband. Tyvärr är Prins för liten, så de fanns inget till honom.
 
Köpt ny vaxduk.
Vill inte va utan duk på vårt fina matbord!
 
Mitt Seche Vite kom med posten.
Så jag var ju tvungen o testa de.

Tummen upp för de ( än så länge )
 
Bäddat rent i sängen idag.
Massa tvätt igen.
 
Tur att jag ska tvätta ikväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0