7 Sep - Bilder från i går + Nya stövlar.

Eftersom jag inte orkade ta kort på sakerna igår, så kommer de idag.
 
Medan Nicko provade sina shorts, passade jag på att ta kort på tunika jag köpte förra veckan, snygg som attans tycker jag.
 
Testade dessa nya chipsen, mycket goda. US dippar till dom & kall Zero!
 
Nya knästrumpor från Twilfit.
Så sött med rosetterna.
 
Träningslinne nr1
 
Linne nr2
 
Nickos nya short, mjuka & sköna.
 
 
Mitt lilla troll leker med en kattleksak, sån liten mus. 
Han e helt galen när han leker med den.
 
Idag stack jag till Mobilia för o köpa blommor.
Gick en snabbis inne i affärerna också.
 
Nu är jag rustad för vargavinter, ny jacka i går & nya skor idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0