9 Sep - Morgonpromenad + hunnabus.

Hej hopp!
Morgonen började med en promenad runt pildammarna och musik i öronen.
Sen blev det frukost när jag kom hem.

Skulle ju testa o koka mannagrynsgröt i micron. Puuh !
Jag fick rent förmycke gryn så när den va klar, kunde jag skära den i bitar.
Haha . . .
 
Efter de, så gjorde jag vid mig.
Sen gick jag ut med Prins, rastade av honom.
 
Jag sprang o så fick han me springa, fy fan . . . jag blev ju för fan tröttare än Prins.
 
Sen hämtade jag trollet.
Kastade boll me honom.
 
Men så länge han hade koppel, så sprang han inte. 
Så han fick springa lös.
 
 
 
 
Nä nu ska jag äta ett knäckebröd & en nektarin.
Sen ska vi sticka o träna nere i Limhamn!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0