Lite bilder från helgen o idag.

Min gris.
Han e så fin.
 
Lagom fint när han står o kissar, Prins går in under honom . . kissdusch!
Så det fick bli en dusch tíll när vi kom hem, fast en ren sådan.
 
 
Lördagens benträning.
 
Liten söt vad jag har va ?
 
Söndagen innehöll massa regn.
 
Då passa vi på o mysa i soffan, städa och tvätta.
 
Ferrarikungen. Han e helt galen i dom.
 
Igår bjöds de på ryggträning.
 
Hemma vid tolv tiden i natt, lika glad för de e Lakritz o vill leka med bollen.
 
Måndag morgon, trött som ett as!
Blev 35 min på bandet 5 min på crossen. Sen orkade inte benen mer.
 
Triceps och axlar på de.
 
I eftermiddags cyklade jag till Petra.
 
 
Sen hiiim. 
Lahade en gryta på oxkött och grönsaker.
 
Och en på kyckling, nudlar o lite annat gott.
 
Nu sitter jag o äter B&J
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Glad Påsk Bina den fina :)

2014-04-16 @ 17:03:59
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0