11 Feb - Återbesök hos veterinären.

 
Några bilder från igår.
En trött mupp.
 
I morse va jag såååå trött o hade så ont i hela kroppen.
Rygg o nacke, känns som de ska gå sönder.
 
Låg kvar ända till 7.30 innan jag o Prins gick ut.
Sen la vi oss igen. 
Vaknade vid halv tio när Nicko och Lakritz hade varit ute.
 
 
Med öron . .
 
Utan . . haha.
 
 
Idag var det dags för återbesök hos veterinären.
Jag va såååååååååå jävla nervös redan tidigt på dagen.
 
Mötte upp mamma utanför DJ, sen gick vi in.
Självklart va veterinären försenad, vilket inte gjorde det bättre för mig. Blev ju mer nervös då.
 
Dom vet inte till 100% vad som är fel än . . . 
Så dom har satt in ny tid för ny OP, redan i morgon.
Jag frågade lite nätt, om vi inte kunde vänta med stygnen såfall. Så kunde dom ju ta allt på en gång när han ändå var sövd. VIlket han tyckte va bra ide.
 
Så jag fick min lapp ang morgondagen, sen gick vi.
 
Vi ska va där vid 8 tiden i morgon o lämna honom. Sen ska jag hämta honom när dom ringer o säger att allt e klart.
Provorna ska sedan skickas till Uppsala, där dom har 2 speciallister. 
Så jag hoppas på att dom hittar felet på honom denna gången!!
 
Nu ska jag faktiskt plocka fram ett Japp, sen ska jag bädda ner mig i soffan lite.
Prins sover så gott redan, Lakritz med.
 
Prins ligger här hos mig . . såklart haha.
Han vill ha mörkt, så jag la en handduk över honom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0