14 Feb - Alla Hjärtans Dag.

 
Oh vilken natt, helt underbart.
Jag sov från rint 00 inatt till 07.30. Ja jag vaknade 2 gånger, men skit i de.
Denna natt var den bästa på flera veckor!
 
Snutt.
 
Nicko stack till gymmet.
Jag passade på o laga mat, diska och tömma disken i maskinen + ringa efter hundvakt.
När de gått 3 timmar började jag fundera var han tog vägen.
 
Men efter en stund kom han hem.
Dessa fick jag då =)
 
 
Gissa om jag blev glad!
 
Sen räckte han fram en liten ask, där fanns 4 st guldörhängen.
2 runda och 2 hjärtan.
Han e såååå söt min kärlek.
 
 
Frågade om mormor ville komma o vara hundvakt medan jag stack o träffa Petra en stund.
Så vid 13 tiden kom mormor och morfar.
 
Jag cyklade o mötte upp Petra o barnen på Emporia.
 
Mascara, 3 st.
Deo, ljus, linne och coola leggings.
 
Nu ligger jag på golvet, av alla ställen. . . myser med Lakritz, Prins ligger mellan knäna på mig och sover.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0