15 Feb - Tröttheten själv.

Jag somnade runt 00 tiden i natt, vaknade vid 3 sen somnade jag om o vaknade 8.
Gick ut med vovvarna, dom fick mat och Prins fick sina mediciner.
Alla såren på Prins tvättade jag också.
 
La mig sen igen. Jag är tröttheten själv känns de som.
Iaf, somnade direkt.
 
Vaknade vid 11 då Nicko väckte mig.
 
Han gick o handlade, sen åt vi.
La mig ner i soffan o somnade igen.

Han kallade på mig vid 13.30 och då gick vi ut med vovvarna.
Duschen blev det sen, så jag kunde piggna till.
 
Diskade o allt sånt.

Har varit en runda hos mamma o pappa i eftermiddags.
Nu ligger jag o glor på tv.
Reklam så jag passar på o skriva lite.
 
Nyvkna.
 
Lite vårtecken.
 
Dumma tratt är i vägen för öronen.
 
Hålet vid halsen läker fint.
 
Pälsen börjar komma tillbaka.
 
Mmm gott.
 
Såret som va djupt på ryggen är läkt.
Öven ruvan har trillat av.
 
Nya stygnen ser bra ut.
 
 
Här ser man vid magen/revbenen hur svullen den ena bölden är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0