18 Feb - Enorma mängder tvätt

 
Morgonen va seg som fan.
Jag va sååå trött!
I morse kom Lakritz ut till mig vid 5, då Nicko skulle till gymmet.
De tog han 45 min o hitta en bra plats där han kunde ligga ner o sova på i mer än 1 min.
 
Men efter långt om länge, så somnade vi alla 3.
Kändes som om jag precis hade somnat när Nicko sen kom hem o väckte mig.
Ut med vovvarna, dom fick mat, Prins mediciner, tvätta såren, diskade, plockade ur diskmaskinen, sorterade tvätt och sen la jag mig på soffan.
 
Hann somna till, sen ringde telefonen. 
När jag pratat klart, va jag pigg.
Fixade frukost.
 
 
Ikväll har jag tvättat mängder med tvätt.
Sängkläder till tusen, eftersom Prins sår har läckt.
 
Men idag har de inte kommit ngt alls.
Fast, man ska aldrig säga aldrig!
 
Varmt lakan e gott.
 
Dom fina små bruna ögonen.
 
Ikväll har jag lagat 3 middagar.
Nicko har 2 st med sig varje dag på jobb + en middag på kvällen.
 
Tänkte baka idag, men nu orkar jag fan inte mer.
Ska gå ner o hämta tvätten nu, sen ut med Prins, sen ska jag fan lägga mig i sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0