19 Feb - Bakat & sovit gott.

Inatt sov jag i sängen för första gången på evigheter ( känns de som ).
Gud så skönt.
När klockan ringde 7.15 ville jag bara gråta!
 
Men vi gick upp, ut med vovvarna.
Dom fick mat, Prins mediciner.
Tvätta de få såren som är kvar. Skönt att det går på rätt håll!
 
Jag har bakat 2 sorters kakor idag, glömde o ta kort.
Kan göra i morgon när jag ska bjuda på dom.
 
Kinden ser ut så här nu.
Helt läkt!
 
Men tratten ska va på tills mångdag iaf.
Så länge stygnen sitter på skulderbladet & höften. 
 
 
Han fick va utan tratt en liten stund, när jag hade stenkoll.
 
Lurvig efter att ha tratt på sig så länge.
 
Passade på o tvätta tassarna.
 
Sen självklart gömma ansiktet, det är väldigt skönt
 
Om han va knähund innan, så är han värre nu.
Haha !
 
Att sitta inlindad i en filt i famnen, de är det bästa som finns.
 
Fladdermusen Prins.
 
Rosorna jag fick av Nicko hade börjat vika sig, så jag klippte ner dom.
Nu ligger dom på tork.
Sen ska dom läggas i en glasburk med lock. Bild kommer när jag gjort de.
 
Tratten e på, sur Prins!
 
Nu e ögonen friska, och lika fina som innan han blev så sjuk!
 
Tigga kan man göra igen! =)
 
Nä nu ska jag strax hoppa i säng och bara ligga o njuta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0