21 Feb - Prins fick vara ensam.

 
Idag testade jag att lämna Prins ensam 1.5 timme.
Jag skulle cykla till Mobilia.
Så babystrumpan åkte på, ut i köket och sen satte för galler.
 
Jag kom till Stadion, pang så gick däcket sönder.
Så jag fick promenera.
Men när jag kom en bit så började däcket bråka, så jag satte den jävla bajken på Borgmästaregården och gick till Mobilia.
 
Dimoda hade öppnat där idag, perfekt.
Massa fina saker där.
 
Blev 3 glasburkar.
 
Blev en ny träningströja också, lila =)
 
Sen traskade jag tillbaka.
Tog vovvarna och en filt, sen gick vi till mormor och morfar.
Prins får inte gå så långt, så han fick göra sitt sen fick han åka i filten.
 
 
Lakritz gick in o la sig hos morfar direkt, sen låg han där till vi skulle hem.
 
Fina snödroppar.
 
Sen ska jag gå o köpa mer kycklingfile när Nicko kommer hem.
Vi har 10 kg i frysen nu, hahaha!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0