24 Feb - Nakenchock, djursjukhuset & lite gott.

 
Morgonen börjades på Emporia.
Jag skulle ha en tröja, det blev det också.
Nicko köpte shorts.
 
 
Frukost.
 
Sen körde vi hem.
Mammas skal kom idag.
 
Sen var det dags för veterinären.
Dags att plocka stygnen och slippa tratten.
 
Så söt utan helvetestratten.
 
Sen bar det av till Träningsvärket i Limhamn.
Där blev det ett benpass från helvetet.
 
Min nya tröja ( köptes förra veckan ) fick göra entre liksom!
Lila.
Hade ingen tröja som passade dessa byxorna.
Men nu har jag!
 
Knäböj med lätta vikter idag!
Nicko filmade & tog kort.
ALltid skoj att ha ju!
 
När vi kom hem gjorde jag marinaden till kycklingen.
Enkel som sören.
 
Mums, dessa köpte vi idag.
En av mina favvisar.
 
Trötter & jag.
 
Så ser såret/ärret ut i ljumsen.
 
Skulderbladet.
 
Min gris är så liten och söt. Han får sitta på vasken.
 
Dagens middag.
 
Snygg röv, ja . . tack!
 
Vi har precis beställt ett par träningsbyxor till mig.
Som vanligt . . snyggast klädd på gymmet!
 
Nu blir det pannkakor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0