25 Feb - Avicii.

 
Inatt ska ni veta at Prins har sovit gott.
Bästa natten på ca 5 veckor.
Igår la han sig vid 00 tiden på filten, i morse 7.30 vaknade jag och tittade på honom . . . han hade inte rört sig alls.
En stund senare vaknade han o kom upp till mig. Sen somnade vi om igen, vaknade 10!
 
Vi stack sedan ut en jävla massa ärrende, va hemma vid 14 tiden. 
Bytte om o stack till vårt andra hem, gymmet =)
 
Aviciibrallorna åkte på, magkort top till de.
 
Det blev 40 min på bandet för min del, sen mage & vader.
 
Nu ser jag inte längre ut som ett hängbukssvin, magen börjar blir helt okej!
 
Inget som väller el hänger utanför.
Typ degmage . . .
 
Rutorna ekar med sin frånvaro, men dom ska fan komma!!
 
Röven blir lite platt i dessa brallorna, men men. . .
 
När vi kom hem lagade jag mat.
Pasta o köttfärssås.
 
Sen såg vi på djurakuten. Prins tittar såå när hundarna ylar.
 
Vi traskade sedan upp till mamma & pappa en runda medan Nicko kollade fotboll.
 
Beställt lite smink ikväll.
Hoppas de kommer snart.
 
Sen beställde Nicko 2 st sportbhar till mig =)
Nike, bästa!
 
Nä nu ska jag borsta tänderna.
Nicko ska upp tidigt i morgon, lämna bilen.
Sen kommer Thordas hit o hämtar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0