5 Feb - Blandade känslor.

I går ringde dom från Djursjukhuset, dom tyckte vi skulle hämta hem Prins.
 
Han räknas som så pass frisk så han kan komma hem.
 
Fast dom inte vet vad som orsakar alla bölder & sår... svullna o irriterade ögon.
Hans kropp är full av bölder & stora sår ju!
Denna lilla kropp på 2 kg. 
 
 
Hur fan kan dom bara skicka hem honom ?

I måndags lovade dom provsvaren, senast tis morgon.
Idag är det onsdag, inga provsvar!!
 
Hur kan dom lova en massa ?
 
Vi vet inte om han får fler bölder ? Om dom spricker ? Smittar de ? Har han ont ? Vad är de som gör att han får dom ?
 
Läste lite om nån infektion, där dom fick bölder.
Får man inte rätt medicin fort, kan där uppstå bölder i hjärnan och då dör dom direkt.
 
Hur kan dom då skicka hem honom utan att veta vad som orsakar detta, ger dom honom rätt medicin ?
 
Det är så sjukt !
 
Självklart vill jag ha hem honom. Men jag vill inte ha hem honom som det är nu.
Absolut inte!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena Månsson

Hej ..
Så trist för lille prins😢
Kanske dags att kolla med annan veterinär. Vi gjorde så när Lotta fick stor knuta på kinden, djursjukhuset sa att det absolut inte var något mer än en fettknuta.. Efter tredje gången jag var där bad jag att de skulle ta ett prov, men det behövdes inte;(
Ringde Haga -vet fick en tid, stor cancerknuta visade det dig, opererades 3dgr efter vi sökt hos Haga...alltid bra att höra med andra vet , tyvärr ger jag inte mycket gör djursjukhuset;(
De har varit lite väl nonchalanta mot mina:(
Sök hos någon annan o kolla vad de säger, skadar ju inte...
Kramar i massor

Svar: Tack Lena!Nä jag tycker inte om Djursjukhuset mer. Dom är fan inte kloka.
Vi har fått höra om en veterinär i Svedala, som vi kommer att kontakta när vi fått provsvaren som DS tagit. Om dom hittar ngt, så får vi ju medicin. Men hittar dom inget går vi vidare.
Många kramar.
Bina Lakritz Prins

2014-02-05 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0