6 Feb - Trötta hundar.

 
Han höö på o ca 4 tim i natt innan han hittade en plats där han kunde ligga på mer än 1min.
Jag fick spel. Jag va så trött. Men det är bara att acceptera just nu.
Måste va jobbigt me tratten o såren o bölderna ju.
 
Han fiser som fan av medicinen, så jag gillade inte att han la sig så. För fisarna gick rakt upp i min näsa.
Fast jag e förkyld så kände jag doften tydligt.
 
Det blev inte många minuters sömn i natt, som väntat.
Vid 4 gick Nicko upp. Han lät Lakritz kissa då, eftersom jag låg i köket med galler för.
 
Han satt här i stora rummet från Nicko gått till 6.12 när mamma ringde.
Jag fick damp.
Va sååå trött. 
 
Men man får ju tåla lite just nu.
Jag gick ut med Prins vid halv sju, sen upp och tvättade honom.
Precis när jag va klar, kom mamma.
Hon gick med Lakritz, sen satt vi i soffan en stund innan hon körde.
 
La mig på golvet hos Prins igen. Somnade o vaknade 1 tim senare.
Så skönt att få sova iaf en timme.
De hjälpte mot illamåendet.
 
 
Nu sover vovvarna igen.
 
Jag hörde att posten kom för en stund sedan, men den får vänta nu när dom sover.
De e så skönt att Prins kan va stilla ju.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mina tankar går till Prins, att han blir frisk o kry snart..

2014-02-06 @ 13:06:19
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0