7 Feb - Dags att byta vett.

Sitter här på golvet hos vovvarna.
Prins ligger o slickar inne i tratten, lakritz sover.
 
Har precis ringt Djursjukhuset, inte allt för trevlig person jag fick tala med.
Även ringt till ett annat ställe, ett som Anna rekommenderade.
 
Dom höll med om att det måste finnas något som kan visa vad felet är på Prins.
Det kan inte visa blankt på alla prover. För då hade han inte sett ut som han gör.
 
Medcinierna är inte så bra, då jag känner 2 nya bölder. En på andra sidan huvudet & en på revbenen.
När jag sa detta till henne i telefonen på DS svarade hon:
 
- Ja men du får ju låta medicinerna verka och dessutom har du tid på tisdag.
- Ja jag vet, men där är nya bölder och jag tycker medicinen borde väl ha gjort någon verkan nu efter att han fått dessa mediciner sen helgen, sa jag.
- Som sagt så får du ta det med veterinären på tisdag och är det ngt annat får du sätta dig på akuten, svarade hon.
 
Alltså vilken hjälp!
 
Men där på Bruksgården, hon sa att hon kommer beställa hem hans journaler och kolla igenom.
Sen kontaktar hon mig.
Måtte det gå snabbt för dom o få hans journaler.
 
Jag tycker att, om dom inte hitta ngt med proverna, ska man då bara ge hunden en medecin och hoppas på att det blir bra med den ?
Fast dom inte vet varför han e som han e.
Går man inte vidare o göra fler undersökningar ?

Känns som man inte blir tagen på allvar. Att dom skiter i vilket, dom får ju ändå betalt för det dom gjort.
Nä jag hoppas Bruksgåren hittar ngt, så man kan få klarhet i detta.
Så man slipper se Prins på detta viset!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0