Helgen i bilder.

 
 
Igår jobbade Nicko, så då stack jag ut med pappa.
 
Blev Emporia, sen Lödde.
 
Skulle ha en röd el blå tröja utan luva, hittade självklart inte ngn!
Blev en vända på Mio, föll för denna !!!
Hur fin hade inte den varit som tvbänk!!!!
 
 
Okammad, som vanligt.
Snyggt klädd, som vanligt.
 
Köpte iaf dessa på Hunkemöller.
 
Nya krukor till balkongen.
 
Vovvemat.
 
Idag blev det en runda till gymmet.
30 min på bandet, sen tränade jag armarna.
 
Som vanligt, snyggast klädd på gymmet. Hahaha .
 
Visst e mina brallor coola !?
 
 
Sen blev det en tur till mormor och morfar.
Fika & skitsnack.
 
Nicko o morfar kolla tv, så satt mormor o jag i köket.
Tog bilder på Prins stygn.
 
Mormor smsar på plattan.
 
Hittade dessa, de är ju sånna jag fått av mamma & pappa.
 
Fick denna lådan av mamma o pappa.
Planterade genast dom 6 blommorna som dom också köpt.
Plus tomaterna & en annan blomma.
 
Fick tefat av dom med.
 
 
Nu ska vi kolla tv.
Hörs! Haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0