Sista för idag.

Tänkte knappa in ett sista inlägg, ser att dom ska ha blogg.se nerstängt efter 00.
 
Så vi kör ett snabbt inlägg med lite bilder.
 
Jag vet faktiskt inte ens vad jag ska skriva, för jag har inget o berätta mer idag.
Men ja . . .

Ikväll kollade vi på båda avsnitten av Revenge, inte hela det sista.
Prins skulle ut o kissa, alla sår skulle tvättas. Tratten skulle tvättas och stygnen ska tvättas.
De gör jag flera gånger om dagen.
 
Såret i rumpan får man tvätta ofta, då de läcker el vad man ska säga.
De rinner sårvätska.
 
Varje gång det ska tvättas, känner jag panik!
Jag är inte en människa som gillar sår, blod el sånt alls.

Jag får en sån klump i magen. Håller andan nästan hela tiden. Spänner hela kroppen.
Så fort jag e klar med all tvätt, så känner jag sådan lättnad.
 
" Jag klarade det ännu en gång" typ . . .
 
Ni kanske tycker jag e mesig, men alla är inte vana vid sår o sårtvätt.
O den lilla vovven, aah min älskade lilla Prins . . . man är fortfarande så ledsen o se på honom.
Jag lider så när han inte är 100%
 
Om ni bara visste hur jag längtar efter att han ska må bra.
Slippa gå varje sekund med klumpen i magen, allt tänkande som går på högvarv . . aldrig känna sig avslappnad, konstant illamående.
Jag vill sova i min säng, under mitt täcke med alla nära mig.
 
Det var absolut ingen bra start på detta året. Jag hoppas inte 2014 ska vara ett sånt jävla år.
 
 
 
Nu ska jag försöka sova lite, jag orkar inte vara vaken mer.
Hoppas ni får en skön natt. Sov gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0