15 Jan - Tillbaka på gymmet, skönt!

 
I morse när jag satt o kissade, kom min lilla gris o ville leka med bollen.
Självklart tog jag ett kort, han va ju så söt.
 
Midjan minskar . . . som önskat.
 
Trötter.
Vaknar på morgonen, efter 10 timmars sömn ( minst ), går ut och kissar, äter och sen sover han lite till.
 
Mina nya skosnöre, reflec på dom.
 
Äntligen tillbaka på gymmet igen!
Efterlängtat att få träna.
 
 
 
 
 
Jag gick som sagt inte på bandet, utan tränade som vanligt.
Skönt.
Fast jag känner fortfarande att min axel spökar.
Jävligt drygt.
 
 
Våra söta rumpor.
 
Efter gymmet stack vi till Maxi i hamnen.
Skulle handla apelsiner, dom va sjukt goda. Och så handlade vi lite annat.
 
Nickos första middag blev korvstroganoff & ris.
 
Mamma och jag va ute och gick en runda. Skönt.
Men de sved som fan om öronen. Glömde mössan.
Gick snabbt in på Buketten och köpte en miniväxt som jag satt på matbordet.
 
När jag sedan kom hem, värmde jag kalopsen som jag gjorde i morse och kokte potatis.
 
Sen var det dags för Efterlyst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0