2 Jan - Ett par dagar i bilder.

 
Nyårsafton startade bra, 2 tim på bandet, 1036 kalorier brände jag.
Hur bra är inte det !?
 
 
Gissa om jag va svettig efter det.
 
Snyggt klädd är jag också.
 
Trötta vovvar.
 
1 Jan började vi med ett nätt benpass.
 
 
Ett tomt gym.
 
Nicko körde till jobb vid 14 tiden. 
 
Vid 14 tiden gick jag med vovvarna, sen stack jag till gymmet, igen.
 
Blev en timmes promenad, -512 kalorier.
 
Svettig som vanligt.
 
 
I morse var det dags för bandet igen.
Shortsen åkte på idag, även ett linne.
 
Har xs i shortsen, sjukt stora.
 
Från sidan syns tydligt där bak, de korvar sig liksom.
 
 
Det blev åter 60 min på bandet, -. 326 kalorier.
 
 
Sen efter en timmes promenad, gick jag 28 min på crossen, -  159 kalorier.
Alltså sammanlagt - 485 kalorier.
 
Dagens goda mat.
 
Nu sitter jag o ska se film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0