31 Jan - Ingen Prins.

Som ni märkt, har jag inte skrivit.
Inte haft lust.
 
Min lilla Prins är inlagd på Djursjukuset.
Känns som en evighet sen jag fick pussa honom o kela med honom.
 
Kroppen e full av infektioner. Nått skit som ätit lite av hans vävnad.
Infektion i båda ögonen. Flera st bölder på kroppen. Feber.
 
Dom har tagit massa prover på honom.
Bytat mediciner osv.
 
Jag vill ha hem en frisk hund. 
Han får gärna stanna några dagar där, bara han blir frisk igen.
 
Hoppas verkligen han kommer bli frisk, vill ha han många år till!
Han e bara 4 år, han ska inte försvinna redan!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Usch så hemskt! Stackars lille Prins. Stackars Matte Man känner sig så maktlös. Den enda trösten är att han är i goda händer men det är ju inte dina händer! Hoppas att allt går bra och att du snart har honom hemma igen.
jag vet inte vad jag hade gjort om något hade hänt mina 2 terrorister!
Håller alla tummar att du snart har honom hemma hos dig igen.

Skickar några tröstekramar

Anne-Lie/Zelvis

2014-01-31 @ 15:15:07
URL: http://www.zelvis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0