Äntligen kommer det upp ett inlägg.

 
I natt blev det inte många timmars sömn, va rädd att jag inte skulle vakna i morse.
Men jag vaknade direkt när klockan ringde.
 
Idag var det dags för att åka till Lund.
Röntgen av morfars knä + träffa läkaren.
 
Jag frågade om vi kunde få bilder på hans knä, tyärr klyddade skrivaren, annas skulle vi fått.
Men tog foto av bilderna på skärmen.
 
När jag kom hem, så hittade jag detta på golvet.
Tyvärr ingen vinst.
 
Blev en tur till stan, sen fika hos mormor & morfar.
 
Ikväll kom mamma ner en runda.
Snackade lite bara.
 
Lite kort på mina fina vovvar.
 
 
Dagens middag.
Kycklingfile, råstekta potatis, sås & sallad.
 
Nu ser jag på Revenge o myser med Lakritz.
 
Nyfikna på vad jag köpt idag ? Ska visa efter programmet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0