Utan sömn blir jag avtrubbad.

Allt som hänt med Prins har knäckt mig!
Ingen sömn, knappt mat o dricka . . Ingen sömn.
Känner mig som en vandrande zombie.
Jag finner inga ord för hur trött jag är. 
Men jag kan inte sova. 
När Nicko jobbar måste jag ha koll på Prins.  När Nicko sover så måste jag ha koll på Prins. 
Jag känner ingen ro att sova.
 
Nu är jag så trött så jag behöver spy!
Dessutom skakar jag i hela kroppen o känner mig så frusen.
Minsta lilla som går emot mig, då går jag undan för tårarna rinner. 
Jag hoppas att Prins blir bra snart.  Jag lider så när jag ser på honom! 
Dessutom är jag desperat efter sömn.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Förstår hur du har. Charlie jag fick ta bort i mars i förra året. Han var jämt sjuk, var de ena o de andra. Så lider med dig o Prins.

2014-01-29 @ 11:57:17
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0