7 Juni - Bränt mig som fan.

 
Lite gottis vi åt för någon kväll sedan.
 
Eftersom jag inte kom upp ur sängen i går kl: 6.00 somvar bestämt, så cyklade jag ner på dagen o gjorde mitt.
30 min på bajken.
 
Bra med mönstrade brallor, man ser inte svitten i röven hahaah.
 
När Nicko skulle köra hem från jobb igår, fick han en fotboll på framrutan!
Tur inte rutan föll in på honom.
 
Men nu är han utan bil fram till där e ny ruta.
Under helgen är allt stängt!
Så på måndag när han ska börja jobba 05, får han cykla till jobb =/
 
Vovvarna fick lite lyx igår.
 
Lilla Pigglet.
 
2 vovvar i varm tvätt.
 
I morse la jag mig i solen 1 tim.
Sen palla jag inte mer.
Alla jävla kryp som flög, alla jävla ungar som skrek.
 
Blev till att bajka ner till gymmet idag.
Benträning, bästa passet haha.
 
 
Min snygga bränna, syns inte så bra här. Men framsidan e helt röd, bakisidan vit!
 
Lille fisen igen.
 
Cigarrnisse.
 
 
Med pizza i magen så ska man inte klaga hur man ser ut :D
Rutorna börjar synas från sidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0