BIldbomb.

 
Mina vovvar, så fina.
 
Va i stan förra veckan.
Hur söt är inte denna ugglan !?
 
Hjärteramen, i laajk.
 
Min tutte.
 
Veckans mat mm.
 
Blev en ny sportbh i går.
 
Gårdagens ryggträning.
 
Även lite vader.
 
I förmiddags blev det 30 min cykel, 30 min bandet.
Efter 30 min på bajken va jag svitt i röven.
 
bebis
 
Var är Prins !?
 
Så klart i väskan.
 
Idag bar det av till veterinären för återbesök.
 
 
Efter veterinären somnade han direkt i väskan.
 
Benträningen för någon dag sedan.
 
 
 
Varje morgon, i 1 vecka har vi gått på bandet & cyklat 1 timme.
Kl ringer 06, och då är det bara att upp & hoppa.
 
Bollkalle.
 
Nu va de slut på bilder, adjös.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0