12 Mars och 13 Mars - Solen lyser.

Solen lyser idag igen, hur skönt är inte de!?
 
Igår blev det inte ett ända ord här inne.
Orkade inte.
 
Men men.
 
Stack till gymmet på morgonen, Kronprinsen.
Aldrig mer!!
 
Skitgym!
 
Gammla gubbar, diviga tjejer ( en som trodde att hon va ägarinan där typ ), folk som inte kunde träna utan o göra fel, smutsigt, gammla maskiner . . allmänt äckligt.
Trampade dessutom fel! Ont som fan i foten.
 
Men jag tränade iaf det jag skulle, sen stack jag.
Blev en snabb fika hos mormor och morfar innan jag stack hem.
 
Lagade 2 middagar när jag kom hem, ut med vovvarna innna jag sedan stack uppi stan och köpte ett par nya leggings.
 
Cyklade i raketfart hem, slängde skit, stack o mötte upp Petra.
Vi tog en timmes promenad.
 
När skorna åkte av, kände jag direkt hur svullen jag var om foten.
Fick inte skorna på mig igen, fick ta uggs när jag skulle ut med vovvarna på kvällen.
 
Idag, torsdag . . ska jag möta upp mormor, om hon inte ångrat sig.
Vi ska ta en promenad, ta med kameran också.
 
Tänkte träna, men foten tillåter inte de.
Så jag får ta det lungt.
 
Nu ska jag gå o göra vid mig.
Skriver senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0