15 Mars - Sjukling.

Nicko e sjuk, tråkigt!
 
Idag har jag bara degat.
Legat på soffan.
 
Vi var en snabbis på Willys och Apoteket, sen hem till soffan igen.
 
 
Solen lyser om dagarna och det e härligt att sitta på balkongen då.
 
Jag får sitta på deta viset, så Lakritz kan titta ut.
 
Igår tvättade jag lite.
Prins va med som vanligt.
 
I morse va jag av med honom. Då hittade jag honom stående på detta viset i solen.
 
Sen ställde Lakritz också sig där.
 
 
Sen erbjöd jag dom en kudde, haha.
 
Strax är det dags för vovvarna att få mat.
Kl 20 börjar Gladiatorerna, det ska jag se.

Men fram tills dess så sitter jag på balkongen och surfar, med massa tända ljus.
Härligt att sitta här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0