25 Maj - Skanör, Falsterbo, mys och kortspel.

 
Vi började denna soliga dag med mys i sängen.
 
Sen var det meningen att vi skulle ut o bajka, men fick inte rätt på luften i däcken.
Vi sket i de, gick upp o lämna allt, sen stack vi ner till Skanör.
 
Spännis
 
Här ser ni B&L hahah.
 
Jesus va spindlar.
 
Här köpte vi vars en glass.
Härlig liten bod.
 
Skrek Henri Lloyd där inne, hahah. De gillar jag.
 
Sen ner en sväng i Falsterbo
 
Jag tog fler bilder.
Men när jag skulle skicka dom till datan via blåtand, så råkade jag klicka på "radera" så 10 bilder försvann =/
 
Efter vår tur stack vi till Coop, handlade lite mat.
Sen hem med de, vidare o köpte pizza.
 
Sen gick mamma, Prins och jag till mormor en sväng.
Efter de satt mamma och jag på gården o spela kort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0