Bananpannkaka

Idag  blev det en liten tur till  Emporia. 
Skulle kolla på skor. Men jag hittade inga.
 
Sen hem o fixa lite lunch. 
Kycklingkorv, soltorkade tomater och mozzarella ost i dom. Sallad och stekt ägg .
Mums.
 
Sen satt jag på gården lite. Snacka med Lena, sen kom Bekime o barnen. 
När Nicko vaknat o ätit, stack vi till Ekohallen och handla celsius. 
Sen till Sats och köpte nya gymkort. 
 
 
Efter de blev de lite middag. 
 
Vid 20 tiden körde han till jobbet. 
Jag gick ut till Bekime. 
Satt o snackade till strax före 22.
Sen blev de en dusch och bananpannkaka 😎
 
Nu önskar jag er en god natts sömn. 
 

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Gott!

2016-08-03 @ 16:28:08
URL: http://leavanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0