Flängt runder.

 
Efter gymmet stack vi hem och åt, duschade och gick med hundarna. 
Sen blev de Stadium på Jägersro. Men mest skit.
Direkt till Svågertorp, där hitta Nicko en Sverigejacka.
Sen till Stadium, Nova Lund . . . Skit där med. 
Emporia blev sista stoppet. Där fick jag en Sverigejacka.
Vi passade på att äta innan vi åkte hem. 
 
Tröjorna visar jag i morgon. 
 
Hamnade på soffan när vi kom hem. 
Jag gick bort till Bekime en sväng. 
Laura o jag gick en promenad med hundarna. 
 
Ikväll blev det en tur till Coop. 
 
Efter Nicko och jag sett filmen, mötte jag upp Laura. Tog en sista kisserunda med hundarna. 
Nu har jag precis hoppat i sängen. 
Sov så gott 🌜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0