25 Mars - Börja blogga igen !?

Hmm.
Fick en kommentar för några dagar sedan.  
Att jag borde börja blogga igen. 
Va tycker ni ?

Ja vi får se 🤣

I morse skulle jag cykla till gymmet, träffa Bekime i källaren. Vi började prata, sen följde jag med henne upp en stund.
Sen bort i mormor o morfar en snabbis. 
Klockan hann bli närmare halv ett innan jag kom till gymmet haha. 
Väl på gymmet blev de 10 min crosstrainer, 20 min cykel och 30 min på bandet.  Avslutade med stretching .
Svepte självklart bästa pwo'n innan passet 😍



Sen hem och åt lite.
Plocka undan lite, tömde disken, gjorde sallad, sortera tvätt, duscha och lite sånt.

Sen stack jag ut en sväng med Bekime och 2 av hennes barn en runda.

Hem o lagade mat. Diskade o allt sånt.
Polentapanerad kycklingfilé, ris, sallad och broccoli . Enkelt och gott 😁


Efter middagen blev jag medbjuden o kolla på Bekimes nya köp 😁😁
Hon har köpt en hårsalong.
Så himla fin! Så glad för hennes skull.
Efter de bgick vi upp till henne och åt brownies o drack te. 

Nu har jag ätit nattmackor med ägg o majonnäs. 
Dags att sova nu 😴

Kommer jag blogga snart ? 
Kika in så får ni se  😎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback