21 Januari - Skitväder

Vaknade upp till helt ok väder vid 6 tiden.
Sen gjorde jag vid mig, åt frukost osv ..
Skulle möta mormor och morfar vid halv 10, men då hade det börjat snöa.
Då kunde jag tänka mig att dom inte ville gå till Mobilia, så det blev en taxi.


Väl på Mobilia fick vi fixat nästan allt vi hade bestämt.
Jag fick handlat frukost till Nicko,  lite Nocco och så köpte jag tuggepinnar till vovvarna. Och hämtade ut Prins present från Arken Zoo.
Vi tog en liten fika på Gastroteket mellan alla ärenden. 

När allt var klart, tog vi en taxi hem. 
Vid 13 tiden cyklade jag hem.
Nu har jag precis städat, tömt disk och lite sånt 
Tänt ljus på mitt fina bord.





Nu avslutar jag för denna gången. 
Kanske skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback