13 Dec - Lucia


I morse borrade vi upp tavlan jag fixat, målat & så.
Det var ju en spegel från början.
 
 
Sen stack jag iväg till mormor och morfar en runda.
Mormor skulle till Mobilia, så jag följde med, passade på o handla saffran.
 
Jag blev bjude på pizza hos mamma & pappa ikväll.
Sen gick mamma o jag lucia för mormor & morfar, hahaha.
 
Video kommer . . . . ( inte på mig, men på mormor & mamma ).
 
Mina julvovvar, tåliga som få . .haha.
 
Sure Prins, han gilla inte luvan.
 
Satte mig i soffan en stund, medan lussekatterna fick jäsa.
Prins hittade då en bra plats ( enligt honom ) i min lu
 
För nån månad sen fick jag en Orkide av Petra.
När den blommat klart, så satte jag den bakom gardinen i köket.
Idag när jag kollade, så hittade jag detta . . .
 
Ny stängel!!
 
Lite lussekatter.
 
Nu håller vi kväll!! På återseende i mor, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0