21 Dec - Affärer & träning.

Hade sagt till Petra att jag skulle följa med henne & pappa i affärer idag.
Satte klockan på 8.30 innan jag la mig i går.
 
Vaknade 09.53 !!
Hade 7 missade samtal och en del sms.
Ringde genast upp Petra, sa att jag råkat somna om.
Sen ringde jag mamma.
Hon sa att jag kunde följa med ändå, dom skulle ändå ett ärrende så jag hade tid på mig o fixa till mig.
 
Snabbt upp, ut med kissnödiga vovvar.
Sket nästan i farten, då de regnade och dom ville snabbt in.
 
På med fejset, kläder och en mössa så slapp jag kamma mig. 25 min senare var jag klar.
 
Blev Toy R Us, sen Emporia och efter de lockade vi pappa till Eko, hahaha.
Sen fika hos Petra.

När jag kom hem gick jag med vovvarna.
 
Svalde en koffeinpilla, bytte om och packade träningsväskan.
För min del blev det 90 min på bandet. Musik & lite Dag-Otto undertiden.

Körde på svart, lila och neongrönt idag.
 
 
Efter de handlade vi pizza.
 
Mys i soffan med chips & dippa och lite tv.
 
Målat naglarna nu, sen ett lager Sache Vite för att de ska hålla längre!
Nog för idag!
GONATT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0