24 Dec - Julafton.

 
Nicko jobba 05 - 11 typ.
 
Mormor & jag hade bestämt o sticka till Petra.
Så vid 11.30 tiden stack vi dit.
 
Fikadags o bytte julklappar.
 
Vi lockade mormor o supa till de lite.
 
Mina julklappar jag fick av Petra.
Väldigt passande till mig, hahha!
 
Lille lille Bengt.
 
Uggletröjan.
 
Lyktan jag kollat länge på.
 
Av mamma & pappa fick jag . . .
Denna lådan + massa skoj i den.
Twist & lite sånt gott.
 
Blev filt & kudde i lådan, de gillade vovvarna.
 
Sån man skär grönsaker med.
 
O varma hörlurar + ett brev med pengar.
 
Av Nicko:
 
Mössa med pälsboll, Bruno heter den.
 
Och en skön tröja.
 
 
Blev inte så många bilder från kvällen, blir så när man får förycket sprit i sig.
 
 
Blev lite snapsar & cider.
 
Mmm va gott.
 
Mormor, hahaha . . . som vi skratta.
 
 
Vi hamnade i soffan vid 21 tiden o somnade gott.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0