5 Dec - Knöböjt till max.

Morgonen började med frukost på Ikea.
Sen blev det Rusta en snabbis.
 
Mått dåligt hela dagen, drygt.
 
Men la mig på soffan en stund, kändes lite bättre.
Drack mitt pulver, sen stack vi till gymmet.
 
Idag var det ju dags för ben.
Tänkte testa hur mycket jag klarade.
 
Körde en jävla massa, 50 kg, 60 kg och 70 kg.
Lös stång!
 
Nicko pressar mig till max, vilket jag gillar.
 
Gjorde typ 7 gånger på 70 kg, sen 5 gånger 70 kg.
 
Sen blev det utfall, efter de benpress. Sen var jag slut.
Spydde som fan, hahahah.
 
Gick upp där uppe o la mig lite.
 
La mig o sov en stund på soffan när jag kom hem, så nu mår jag som en donna igen ;o)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en jätte mysig fredagkväll..

2013-12-06 @ 21:36:57
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0