3 Juli - Stan & mormor o morfar.

Idag sov vi länge, vaknade 10.50
Haha. . .
Tur hundarna är lika trötta som vi är.
 
När vi varit ute med vovvarna, gjorde vi oss klara o gick upp till stan.
NIcko skulle köpa present till sin mamma, olivoljor.
Så vi gick upp till Baltzargatan. Oliv & vinäger hade dom i den butiken.
Jag provade olivolja med vitlök, så den blev det för min del =)
 
 
Sen blev det en säng på One Piece.
 
 
Lite frukost efter de.
 
Blev en påse inne på H&M också.

Vad som fanns i påsarna, får ni se på torsdag.
Och undrar ni varför just torsdag ?
De får ni också se på torsdag =)
 
Efter stan så gick vi hem, sen stack vi till Maxi och handlade.
O ikväll har vi varit hos m&m en sväng.
 
Nu sitter jag o surfar, precis betalt vad jag köpt.
Strax ska vi se på Sheldon =)
 
Skriver kanske mer senare. 
Men jävla blogg.se man kan inte blogga från mobilen!!! FYY PÅ DOM!

Kommentarer
Postat av: Ella

Nice.

2012-07-05 @ 14:18:26
URL: http://www.sparkdrakt.se/barn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0