18 Nov - Ruth 99 år.

Idag hade gammelmormor fyllt 99 år om hon hade levt.
 
Jag har inte haft orkt, intresse el ngt de senaste dagarna o blogga.
Prins har vatt kass. . . o är inte helt bra än.
De har gjort att ja sov 1 timme natten mellan tor - fre.
Fre - lör blev de 15 min sömn. Lagom skoj!!
 
Igår på dagen var jag så trött, jag ville bara stupa!
Prins va lös i magen . . ÖVERALLT.
Jag hadde 3 ikeakassar fulla med tvätt.
 
12 - 17 tvätta jag i går. 
 
På kvällen somnade jag i soffan när vi kollade film.
 
Inatt sov jag nästan hela natten. Prins med.
Hääärligt.
 
När jag vatt ute med vovvarna i morse la jag mig på soffan o somnade .
Nu är jag utvilad, men seg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0