3 Sep - Uppe, sminkad men inte påklädd.

Efter några timmar i sängen, är jag nu uppe & nästan klar.
Ska väcka Nicko om en stund.
 
Sen ska vi i väg o handla inför veckan och efter det, Träningsvärket.
 
Ikväll ska han jobba.
 
Förra julen lånade jag ut mina pepparkaksformar.
Nu, ett par månade senare . . har jag inte fått tebax dom.
O personen som lånat alla mina formar, är ju en sådan typ som sällan lämnar tebax saker.
Har bett en annan person o hämta dom, men inget händer.
- Jag ska ta dom när jag är där.
 
Snacka skit, dom ses minst 2 gånger i veckan.
Antar att jag inte får se röken av dom mer.


Mitt tips.
Låna inte ut saker, man får sällan tebax dom.
 
Oh va jag gillar dessa. Snyggt mönster.

Kommentarer
Postat av: ellie

Låter bra (: har själv också dåliga erfarenheter av att låna saker :D

2012-09-03 @ 11:01:52
URL: http://elzzis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0