Besök, både till mig & hundarna

Ikväll har vi haft trevligt besök.
 
Prins o jag gick ner o mötte upp dom.
Gissa om han blev glad när han såg att de var Tyson som kom.
 
Massa bus & småbögerier, haha . .
Lakritz lekte för glatta livet.
 
Vi drack saft & åt negerbollar. Gott . .
Snackade skit.
Hon ville ha tips på rumpövningar, så de fick hon. Haha . .
Jag fick agera modell.
Jag visa hur hon skulle göra, så tog hon kort. Dom korten hålls gömda, hahaha.
Såg grannarna oss, så undrade dom nog om vi va sjuka i huvudet, iaf jag.
 
En trött Tyson.
 
När Sophia & Tyson kört hem, så startade jag datan & tände lite ljus.
 
Vovvarna sover . . .
Lakritz i min One Piecejacka
 
 
Och Prins på ena finkudden.
 
Nu äter jag en banan, apa . .
Ska ta o äta lite köttfärssås o spagetti snart tror jag.
Får se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0