Duschedax . . strax.

Vi har kollat på Pluras kök, sen rakade jag Nickos huvud.
Han duschar nu, sen ska jag.
Ska bli skönt.

Måste föna håret innan man lägger sig. Annars ser man ut som en pudel i morgon.
 
Sitter o kollar i tidingar jag fick av mormor igår.
 
I morgon ska vi till Media Mark, ska se om dom kan fixa min MacBook Air.
Sen ska vi även gå och träna lite.
 
Träningsväken i benen är kvar, lika mycket som i går.
Alltså lika svårt o gå i trappor som igår, haha.
 
Mupparna sover, rent slagna.
Prins den lilla skiten har tröja på sig, ända sättet för o få honom o sluta skaka så mycket.
 
Han gillar när man kliar där, han njuter & gör sånna små grymtande grisljud.
 
Han e så liten, min lilla råtta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0