1 April - Lurad…

Morgonen började med o bli lurad, av Sydsvenskan.
Haha . . .
 
Blev gymmet så fort vi varit ute med vovvarna.
Rygg, biceps & vader.
 
Sen var vi inne på Malmborgs i Limhamn och handlade lite.
 
Nicko började 16 idag, så jag har varit i väg en sväng nu på eftermiddagen.
Åkt lite rullor bla.
 
Nu sitter jag o ser på Djuakuten.
De kom precis in ett marsvin där . . . de första jag tänkte när jag såg marsvinet, de måste va en unge som kom in med de.
Men där fick jag. De var en vuxen människa!!
Kan ni tänka er, en vuxen människa med sånna äckliga råttor ?
De är ju ett djur för barn i 8 - 10 års åldern.
 
Där va även en liten söt vavva, med gips som va tyngre än han själv.
Haha så sött.
 
Där är också en liten lejonbergervalp som blivit biten över huvudet, stackars liten.
 
Nä nu ska jag se klart programmet, skriver senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0