28 April - Huvudvärk & städning.

Morgonen börjar med lite nätt & fin huvudvärk, hoppas jag inte får migrän idag.
 
Nicko har kört iväg ett ärende, jag hinner inte följa med, måste städa & tvätta idag.
Jag har fått tvätta det viktigaste det senaste 2 veckorna pga renoveringen + att min tvättkolv var flyttad av någon idiot sist. Så idag SKA jag tvätta så mycket jag bara hinner.
 
Frukosten är iaf äten nu, fick bli 2 mackor lite snabbt.
Har duschat & tvättat håret också, härligt efter allt damm jag hade över mig igår efter vi drog ner vävtapeter igår plus att vi slet ut köksmattan.
 
Lite senare idag kommer inlägg nr 2 upp från vår renovering.
Det kommer att finnas en hel del bilder, för den som är nyfiken.
 
Jag tar ju kort på allt =)
 
Från den dagen vi flyttar in, tar de 5 - 6 veckor innan vi får vårt kök-
Känner du för o bjuda på god middag så hör av dig ;o)
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Stackare.. Huvudvärk är inget vidare :( Krya på dig. Ha en fortsatt trevlig helg. Kram på dig.

2013-04-28 @ 12:46:57
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0