9 April - Gymmet 5:45

Idag blev det ryggträning redan 5:45
 
Vi stack i tankade innan vi körde hem.
Frukost efter de.
 
Nu har jag precis gjort mig klar.
Ska sticka o låna mormors cykel, min är paj.
Men ringer innan, de har besök. En filur som jag absolut INTE vill se!
Hon har ju inte inte fatta varför jag inte vill träffa henne, inte mormor utan filuren.
 
Hon har nog aldrig lärt sig o be om ursäkt när hon gjort fel ...
Tex sluta hitta på att jag förföljer henne i butiker o gör allt för o få hennes uppmärksamhet !?
Herregud, va tror hon själv ?
Jag vände mig genast om när jag såg henne, det var hon som kalla på mig.
Varför skulle jag vilja få kontakt med henne när hon varit så oförskämd !?
 
Även stå för man tycker, och inte bara hålla med för o slippa bli oväns.
Man kan inte tycka som alla bara för o få dom nöjda.
 
Jag menar, jag står klart o tydligt för att jag inte gillar mina kusiner.
Pga mååånga anledningar.
 
 
Hon tror  att hon kan uppföra sig hur som, sen hålla sig borta . . sen tro allt e bra efter nån månad.
Icke.
Har man uppfört sig illa, så får man stå för det o be om ursäkt.
 
 
 
 
Nä nu bär det av mot Nordsjö.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Det ligger något i talesättet "Släkten är värst"
Det är bara att ignorera och gå vidare som du gör.

Svar: Ja man blir trött.Jag tycker, så som alltid ställt upp för min syster . . sen som hon behandlade mig.
Även hur mina föräldrar varit mot mig, så anser jag att jag är värld en ursäkt.
Mina föräldrar vet jag inte varför dom behandlat mig så som dom gjort.

Sen mina kusiner, herregud.
Om folk inte tror på ailens, så har dom inte träffat mina kusiner.
Den minsta kusinen, hur e sur sen 1999 då en kille hon va kär i, inte var intresserad av henne.. de fick jag för. Och sedan dess har hon vägrat prata med mig.
Inte för det stör mig, hon är som sagt efter på ngt vis.
Extremt barnslig är hon.

Den andra saken till kusin har väl bara en skit på tvären.
Har aldrig gjort dom ngt . . men dom tåler väl inte att man säger vad man tycker.

Som min syster snackade massa skit om våra kusiner, ändå umgicks/umgås dom.
Jag tycker de e så barnsligt. Snacka så mycket skit bakom ryggen men ändå va med varandra.
Men men . . haha.

Mig trampar man inte på tårna iaf ;o)

Men jag är inte sämre än att jag kan ta emot en ursäkt, men glömmer inte hur dom behandlat mig.
Bina Lakritz Prins

2013-04-10 @ 14:05:17
URL: http://zelvis.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

vad har hänt? vem är du så arg på? är du långsint?

Svar: Lång historia, eftersom hon inte kan stå för sanningen så är det inte lönt o bry sig.Jag vet iaf sanningen.
O nä jag inte inte långsint, däremot kräver jag respekt!
Bina Lakritz Prins

2013-04-10 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0