God kväll.

Det har varit en bra dag.
Min underbara Paulina kom idag. Aaah vad jag saknat henne.
 
Vi gick på Emporia nån timme.
Hon hade piercat tragus, mycket fint.
Avis :P
 
Hoppas att vi kan ses snart igen!!!
Hon frågade om hon fick komma så fort vi fått allt på plats.
Och vem kan säga nej till henne ?
Jag sa att hon får komma alltid =)
 
Igår var jag en runda på Mobilia, köpte kavaj. Så nu liknar jag en pilot.
Köpte även 2 linne.
Idag köpte jag fler trosor.
Skulle ha leggngs, men fanns bara stl S.
 
Köpte mat med mig hem till min älskade.
Så vi åt lite när jag kom hem, sen gick jag med vovvarna.
Träffade Charlie, han e ju så söt.
Han har växt om Prins nu. Min lilla råtta =)
 
Prins fick Charlies valpasele, reflex. Mycket sött.
Ska testa de en dag, men han måste ha tröja under, så han inte får skavsår!
 
Ni som är nyfikna på hur det ser ut, det jag köpte . . 
Kika in i morgon, ska lägga upp kort då. . . så fort jag hinner.
I morgon är det en hel del på schemat =)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haft en trevlig helg?

2013-04-14 @ 21:08:03
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0