2 Aug - Jag lever.

Jag lever.
 
Jag har varit dunderförkyld o mått som ett anus.
Men börjar bli bättre.
Fortfarande lite kass i halsen & snuvig.
Rösten låter hiiimsk!!
 
Nicko har nu semester.
Vi har hunnit cykla Malmö runt flera gånger. Haha . . .
 
Här kommer lite bilder från veckan som gått.
 
Lilleman blev stucken av en getin, så det var till o plåstra om tassen. Annars hade han gnagat hål, det kliar såklart.
 
Ny Henri Lloyd pike.
 
Nya shorts, dom hittade jag inne på Solo "där hittar jag aldrig ngt"

För er som undrar vilken dippa vi äter. Hahah . .

Min strumptjuv.
 
Vi var i Burlöv i veckan. Köpte en liten låda risbollar.
 
O äntligen en tvättkorg, som dessutom ser helt okej ut !
 
En kväll i veckan stack vi hem till Nilssons o snackade skit vid 21 tiden.
Cyklade hem vid 23.
 
Vovvarna brukar somna vid 20 tiden, så Lakritz somnade hos morfar.
 
Ny fin väst från Lexington. Roooosa =)
 
 
Idag har vi varit i stan ett ärende, sen Emporia.
Nä nu får de räcka.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har allt undrat vart du tagit vägen..

2013-08-03 @ 21:26:46
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Cecce

Åhh har vart på jakt efter den västen och den är slutsåld överallt! Funderar ni på att sälja den?:))

Svar: Vill ha 1500 för den 😊
Bina Lakritz Prins

2016-09-27 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0